У КП ТМТКЕ запрацював ще один номер телефону для зв’язку із споживачами

З метою покращення якості надавання послуг КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» запрацював ще один номер телефону. При виникненні запитань щодо надавання послуг із постачання теплової енергії у Тернополі  в позаробочий час та у вихідні дні споживачі можуть телефонувати на номер 050-550-1258. Наголошуємо, що КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» не здійснює обслуговування внутрішньобудинкових мереж!

За вказаним номером телефону тернополяни можуть з’ясувати, чи є причиною відсутності гарячого водопостачання у їхньому помешканні проведення аварійно-ремонтних робіт нашим підприємством  у котельнях чи на зовнішніх мережах теплопостачання та гарячого водопостачання.

Обслуговування внутрішньобудинкових мереж гарячого водопостачання та опалення здійснюють керуючі компанії та ОСББ. Тому при виникненні перебоїв із надаванням вказаних послуг передусім варто звертатися саме до них або до аварійних служб, із якими в управителів укладені угоди. На базі кількох підприємств у Тернополі створено аварійно-диспетчерські бригади, які здійснюють ліквідацію пошкоджень на внутрішньобудинкових мережах центрального опалення, тепло – , водо – та електропостачання, які виникають у позаробочий час.

 Якщо ж ГВП в окремих будинках відсутнє через аварійні ситуації на централізованій мережі чи через зупинку котелень, КП «Тернопільміськтеплокомуненерго»  завжди інформує про це споживачів за допомогою сіті – боту «Назар» та у додатку «Е-Тернопіль».  Також нагадуємо, що споживачі послуг КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” у будь-який час мають можливість контролювати стан особових рахунків за допомогою «Особистого кабінету», який функціонує на нашому сайті. У сервісі можна подавати показники, бачити стан розрахунків за послуги, інформацію про споживання, а також проводити оплату за спожиті послуги.